• +36-30-2183519
  • webáruház készítés és webshop bérlés
Corin Webshop bérlés és webáruház készítés
  • :::
  • Mit tud?
    • Corin Webshop rendszer bemutató
    • Teljes funkció lista »
    • ————————-
    • Vendéglátás, kiszállítás
    • Online Piactér Webáruház
    • Nagykereskedői és viszonteladói rendszer
    • Nyomdaipari webshop (Minta) »
  • Árak
    • Start – Haladó – Profi csomagok
    • Állítsd össze egyedi funkcióidat »
    • Egyedi díjkalkulátor
    • ——————–
    • Áttekintő
    • Funkció bolt »
    • Teljes funkció lista »
  • Referenciák
  • Támogatások
    • Corin Webshop Támogatások
    • Események / oktatások
    • Kapcsolatfelvétel
    • ——————
    • Idéglenes és inaktív webáruház
    • Minicsomagok
  • Szolgáltatások
    • Szolgáltatások
    • —————
    • Ajánlat: Indulóknak +1 hónap ingyen
    • Ajánlat: Indulóknak látogatottságnövelés
    • Ajánlat: SEO, Látogatószerző ebook ingyen
    • Prémium csomag
    • Üzleti közösség
  • Help
    • 1. Beállítási segítséget kérek »
    • 2. Új fejesztési igény, Árajánlatot kérek »
    • 3. Kívánságlista, Új funkciót javaslok »
    • 4. Észrevétel, hibajelzés
    • ————————
    • Kérdezz-Felelek konzultációra jelentkezés »
    • Oktatások és Konzultációk
    • Kapcsolatfelvétel
  • Blog
  • Kipróbálom »
  • 2021-03-06
  • In bérelhető webáruház, bérelhető webshop, facebook marketing, közösségi marketing, marketing, online értékesítés, online marketing, remarketing, webáruház, webáruház üzemeltetés, webshop
  • By qsadmin
  • No Comments

Ha webáruházat üzemeltetsz, a webshopos értékesítésen kívül megéri több csatornát is kihasználni a termékeid eladásához. A számos ingyenes lehetőség közül a Facebook-bolt például kiváló lehetőséget biztosít számodra, hogy a közösségi médiában széles közönség elé tárd a kínálatodat, vásárlókat toborozz az webáruházadba.

A Facebook-bolt beállítása bár ingyenes, de sok kapcsolódó dolog felmerül: Válallkozáskezelő, Kereskedelemkezelő, Termék katalógusl, Hirdetéskezelő, Eseménykezelő... és még sorolhatnánk. Bejegyzésünkben lépésről lépésre mutatjuk be a folyamatot, hogy Te is sikeres Facebook-bolt üzemeltető lehess.

Vállalkozáskezelő létrehozása

Minenképp szükséged lesz a Facebook Vállalkozáskezelő funkcióra, ugyanis itt tudod majd a további oldalaidat, eszközeidet, hirdetéseidet, és a termékkatalógusaidat kezelni.
A Facebook Vállalkozáskezelőbe személyes profiloddal kell regisztrálnod, majd meg kell adnod a vállalkozásod adatait. Már az elején állítsd be a Biztonsági központ menüpontban a kétfaktoros hitelesítést, hogy illetéktelen hozzáférés ne történhessen.

A Vállalkozáskezelő jobb felső sarkában megjelenő gombbal többféle felületre tudsz eljutni. Például hirdetési fiók esetén a Hirdetéskezelőhöz, kereskedelmi fiók esetén a Kereskedelemkezelőhöz, oldalak esetén az Oldalszerkesztéshez, katalógus esetén a Katalóguskezelőhöz, vagy épp az Eseménykezelőhöz.

A Facebook Vállalkozáskezelő 

1. Márka, tartomány ellenőrzése

A Facebook eszközök használatához szükséges a márka, tartomány ellenőrzése. Ehhez a Vállalkozáskezelőben A márka biztonsága>Tartományok menüpontban a Hozzáadás gombra kattintva add meg a webshopod nevét (domain név), majd választ a Meta-tag Verification lehetőséget. Az itt megjelenő kódsort másold ki, és a webáruházad admin felületén illeszdbe a Beállítások> Rendszer alapbeállítások>Kódbeillesztés menüpontban, a "Fejlécbe (HEAD) minden oldalon" blokkba. Csak az idézőjelek közötti részt kell beilleszteni. A beillesztést követően a Facebook felületén a domain neved mellett zöld jelzést fogsz látni.

2. Munkatársak hozzáadása

Ha nem egyedül dolgozol a webáruházaddal, segítőket is meg tudsz hívni a Vállalkozáskezelőbe. Felhasználók>Emberek pontban tudod hozzáadni őket, és különböző jogköröket adhatasz nekik, hogy szabályozd, ki mihez férhet hozzá. Ha külső partner céget szeretnél hozzáadni, aki a marketingben a segítségedre van, azt is itt tudod beállítani.

3. Oldal kapcsolása a Vállalkozáskezelőhöz

A webáruházadhoz szükséges egy Facebook (céges) oldal. Nagy valószínűséggel ez már régen megvan. A Fiókok>Oldalak menüben kattints a Hozzáadás gombra, és vedd fel webáruházad Facebook oldalát, valamint azt/azokat az oldalakat, melyeket a személyes profiloddal készítettél. Ha esetleg a webáruházad Facebook oldalát nem te készítetted, itt hozzáférést tudsz kérni.

4. Események Facebook képponttal

A Facebook képpont (pixel) segítségéve a Google Analytics-szel hasonló statisztikát lehet eléri az Eseménykezelőben, valamint a Facebook Analytics felületen. A Facebook Analytics-et a Vállakozáskezelőben a képpontot kiválasztva a jobb felső sarokban lévő gombbal tudod elérni. Itt látogatottsági adatokkal, vásárlói műveletekkel találkozol. A képpont segítségedre lehet a célközönségek meghatározásában a hirdetéseid számára. Ennek lépései:

  1. hozd létre a képpontot a Vállalkozáskezelőben az Adatforrások>Képpontok menüben a Hozzáadás gombbal. Kövesd a lépéseket, és megkapod a képpontot.
  2. a képpontot a webshopod adminjában a Beállítások>Mérések, elemzések>Analitikai rendszerek pontban a Facebook Pixel azonosítószáma mezőbe illeszd be. Figyelem! Nincs szükség a teljes kódra, csak az azonosítószám szükséges, ahogy az admin felületi példában láthatod. (A háttérben a kód beillesztését már rendszer szinten elvégeztük).
  3. A webáruházad már szolgáltatja a Facebook felé a látogatói tevékenységet.

5. Hirdetési fiókok a Vállalkozáskezelőben

Ha van már hirdetési fiókod a webáruházad számra, ajánlott a Vállalkozáskezelőbe behozni. Ahogyan az Oldalak hozzáadását, úgy adhaot hozzá a saját profiloddal a Fiókok>Hirdetési fiókok menüben.

A Facebook Bolt

Az előkészületekkel már készen is vagy a fentebbiek szerint. Az alábbi néhány lépést követve a Facebook-boltot is könnyedén létrehozhatod, beállíthatod. A Facebook bolt nem azonos a korábban a webáruház szolgáltatók által készített Facebook webáruházakkal! Azok egy speciális menübe integrált, külső forrásból származó, lebutított webáruházak, a Facebook-bolt azonban a Facebook saját megoldása.

De nézzük is a Facebook-bolt létrehozását

1. lépés: Sablon váltás a Facebook oldalon

A Facebook-boltot a webáruházad Facebook oldalának menüjébe kell illeszteni, ehhez az alapsablont Vásárlás típusúra kell cserélned. Ezt az oldal szerkesztés Beállítások>Sablonok és lapfülek pontban teheted meg. Keresd ki a Vásárlás típusú sablont, válszd ki, és megjelenik a Bolt menü, ahol megkezdheted a Bolt létrehozását.

 

2. lépés: A Bolt létrehozása

Kezdés: a képernyőn néhány információval találkozol a szolgáltatásról, ahonnan a Tovább gombbal lépj tovább. A Bolt beállítása több lépéses, a bal oldalon láthatod az egyes lépéseket.

  • válaszd ki, hol történjen a fizetés: "Fizetés másik webhelyen" (ugyanis Magyarországon még nem támogatott a Facebook-on történő fizetés lehetősége) így a termék megtekintése után a vásárló a webshopodba fog érkezni.
  • válaszd ki az értékesítési csatornát: azt a Facebook oldalt, ahová a boltot telepíteni szeretnéd
  • termékkatalógus kiválasztása: "ÚJ katalógus létrehozása" ha még nincs a Facebookon katalógusod. Itt megadhatod a katalógus nevét.
  • Ha ezzel megvagy, az előnézeti oldalra érkezel.

 

3. lépés: Katalógus feltöltése termékekkel

Az előnézeti oldalon kattints a Termékek megadása gombra. Érdemes a csoportos feltöltést választani, azon belül az Ütemezett adatcsatorna használatát válaszd ki.
Itt egy url-t kell megadnod, ahonnan a Facebook a termékeket be tudja tölteni a webshopodból. Az url-t a webshopodban a Termékek>Külső rendszerekhez exportok>Automata exportok pontban találod. A "Facebook dinamikus termék csv export" generálást kapcsold be, mentsd el, és generáld le a listát. Az url-t ezt követően másolhatod. A facebook már elfogadja a Google Shopping szabványos termék feedjét is, így a "Google Merchant termék feed XML export" is használható.
A kimásolt url-t illeszd be a Facebook-on. A frissítés gyakorisága napi egyszeri javasolt. Végül add ment az adatforrás nevét, és pénznemét.

A CorinWebshop rendszerben elérhető feed-ek megfelelnek a formai követelményeknek, ám előfordulhat, hogy hiányzik valamilyen adat a termékekhez. Ilyen lehet például a márka, gyártó, gyártói cikkszám... stb. Ezeket akár tömeges importtal is pótolhatod a webshopodban, hogy a Facebook elfogadja a termékeidet.

Előfordulhat, hogy a Facebook néhány, vagy akár sok termékedet nem fogadja el. Ettől ne ijedj meg! Szigorú szabályzatuk alapján egészségügyi, orvosi termékeket, fegyvereket, okmányokat, élő állatot, felnőtteknek szóló termékeket nem lehet a Facebookon megjeleníteni. A katalóguskezelőben a Katalógus > Problémák pontban tudod követni a termékeid állapotát, elutasítás okát.

 

4. Tippek

  • A beállított Vásárlás sablon lehetőséget ad arra, hogy CTA (Call to Action) gombot beállítsd úgy, hogy a saját webáruházadhoz irányítsont. Ha szerkesztőként nézed, a gombra kattintva lenyíló lehetőségek közül választhatsz. A Gomb megváltoztatása funkcióval állítható be a külső url, azaz a saját webshopod elérése.
  • a Kereskedelemkezlőben megváltoztathatod az elrendeztést, a stílust, a színekete, vagy a gombok formáit is.
  • Elemzéseket, statisztikai adatokat követhetsz, így átnézheted, elemezheted a Facebook Bolt teljesítményét.

Talán első ránézésre riasztónak tűnik a sok-sok lépés, ám hidd el, érdemes végig csinálni. Egyszer kell beállítani, utána különösebb tennivaló nem akad a Facebook Boltoddal, mégis új, potenciális látogatókat, vásárlókat vonzasz be a webshopodba.
Sok sikert kívánuk a beállításokhoz!

Kérdésed van ? Nem egyértelmű valami a számodra ? Keress minket bátran !

Szívesen válaszolunk minden kérdésedre, ide kattintva jelentkezhetsz konzultációra.

 

Pető Róbert
E-kereskedelmi szakértő, a webáruházak / weblapok üzemeltetési tanácsadója,
a CorinWebshop rendszer megálmodója
office@quickstudiogroup.com
+36 30 218 3519

Jelentkezz konzultációra most !
Kipróbálom ingyen!
Tags:
  • facebook bolt
  • facebook kommunikáció
  • facebook marketing
Share this entry
qsadmin
  • @qsadmin

There is no author description yet.

You might also like
Previous Next
  • 2021-07-29
  • By qsadmin
  • No Comments

Webshop üzemeltetés költséghatékonyan

  • 2021-07-19
  • By qsadmin
  • No Comments

Online értékesítési csatronák webshopoknak

  • 2021-05-20
  • By qsadmin
  • No Comments

Az ételkiszállítás létjogosultsága az újranyitást követően

  • 2021-05-12
  • By qsadmin
  • No Comments

Megfelelő termékadatlap a sikeres eladás érdekében

Kategóriák
  • bérelhető webáruház
  • bérelhető webshop
  • Egyéb
  • facebook marketing
  • közösségi marketing
  • marketing
  • önfejlesztés
  • online értékesítés
  • online hirdetések
  • online marketing
  • remarketing
  • termékoldal
  • vásárlás ösztönzés
  • webáruház
  • webáruház stílus
  • webáruház üzemeltetés
  • webdizájn
  • webshop
Facebook
Facebook
Ügyfélszolgálat

office@quickstudiogroup.com
Mobil: +36-30-218-3519

  • Kapcsolat »
  • Youtube csatorna »
  • Állások »
  • Partnerprogram »
  • CloudSource »
Legutóbbi bejegyzések
  • Automata termék-, és akár rendelés szinkron 2025-01-23
  • WooCommerce vs. CorinWebshop 2024-10-03
  • 50% kedvezmény a kiárusítás, kiemelt kampányok funkcióra 2024-10-01
Támogatás, szolgáltatások:
  • Indítás előtti segítségek »
  • E-bookok »
  • Egyedi design igénylése »
  • Rendszeroktatások »
  • Marketing funkció javaslat
  • Funkció javaslataid »
  • Hibajelentés, észrevétel »
  • Új fejlesztés kérése »
  • …
  • Üzleti közösség
  • Egyedi webáruház fejlesztés

© Copyright 2015. All Rights Reserved | Az oldalon található teljes tartalom csak a tulajdonos engedélyével és a forrás megjelölésével használható fel. Keress bennünket bátran, ha megoldást keresel ezekre: webshop készítés, webáruház nyitása, webáruház indítása, webshop indítása