Gondolatok minden napra: 
" Egy dolog tolerálni valaki hibáit, de sokkal nagyszerűbb megbocsájtani és elfelejteni azokat."

1. segítség

Egyszeri hiba - jelenség feltárás

Ez neked való, ha hibár észletél, de nem tudod eldönteni hol lehet a hiba, de mindenképpen szeretnéd, hogy valaki utána járjon. Nem szeretnél rá sokat költeni, vagy bizonyos vagy abban hogy a hiba a rendszerben van. Ha a hiba a CorinWebshop rendszerében van díjmentesen javítjuk, de 3. feles problémákhoz infót kérsz, s ez neked érték a tovább nyomozásodhoz.
Ár: kb. 5.500.-  Ft Pontos ár az űrlapon.

2. segítség

Egyszeri teljeskörű technikai támogatás

Ha nem tudod hol a hiba, de szeretnéd ezt az egész ügyet teljeskürűen valakire/ szakértőre bízni. Nincs időd vagy kedved 3. feles ügyfelekkel kommunikálni és egyeztetni azért, hogy kiderüljön kinél van a hiba. Ebben az esetben is számíthatsz ránk, hogy segítünk a 3. feles problémák kezelésében, kommunikációjában és projekt menedzserlésében is. Spórolj időt, és bízd ránk a webáruházad problémáinak kiderítését!
Ár: kb. 10.000.-  Ft Pontos ár az űrlapon.

3. segítség

Havi előfizetéses teljeskörő technikai támogatás

Ez megegyezik az egyszeri támogatással, viszont abban az esetben ajánjuk neked, ha 3. feles partnereddel sokszor van gond vagy feladat, és ennek a javításával vagy kezelésével szeretnél megbízni minket. Ha nem tudod hol a hiba, de szeretnéd ezt az egész ügyet teljeskürűen valakire/ szakértőre bízni. Nincs időd vagy kedved 3. feles ügyfelekkel kommunikálni és egyeztetni azért, hogy kiderüljön kinél van a hiba. Ebben az esetben is számíthatsz ránk, hogy segítünk a 3. feles problémák kezelésében, kommunikációjában és projekt menedzserlésében is.
Ár: kb. 19.900.- Ft / 5 óra / hó, részletek egyeztetés alapján.

4. segítség

Havi Eset Csomag teljes körű technikai támogatás

Ez neked való, ha rndszeresen valamilyen hibát észlelsz, és általában az derül ki hogy valamilyen külső rendszerben van a hiba vagy éppen te hibáztál el valamit, de ritkán vagy sosem a rendszerben volt a hiba.

Hibár észletél, de nem tudod eldönteni hol lehet a hiba, de mindenképpen szeretnéd, hogy valaki utána járjon.
A csomag nem automatikusan havi megújuló szolgáltatás, hanem 1-1 csomagot 1-1 hónapra tudsz megvásárolni.
Tartalmazza: Havi 5 hibajelentés beküldése és ennek kivizsgálása!
Ár: 22.900.- Ft/ hó (5 eset kivizsgálása)

Egyszeri hiba - jelentés feltárás

Ha hibát szeretnél beküldeni (fejlesztés vagy egyéb észrevétel), töltsd ki az űrlapot és írd le minnél részletesebben a hibát, csatolj screenshsotokat! A hiba beküldése előtt légy körültekintő, olvasd el a help szövegeket az adminban vagy ha csak nem találsz valamit jelentkezz a heti kérdezz-felelkek élő konzultációra itt» ! Tehát arra kérünk, hogy előtte vizsgáld meg, hogy valóban nálunk, a rendszerben van-e a hiba! A beküldött hibák kivizsgálása csak a CorinWebshop rendszerre vonatkozik.
FONTOS!
NINCS KÖLTSÉGED HA,  VOLT HIBA ÉS AZ  VALÓBAN A CORINWEBSHOP RENDSZERÉBEN!
Díjtalan a feltárás, ha rendszerhibáról van szó.
A rendszer esetleges hiányossága (korlátai) nem hiba.

Amennyiben kiderül, hogy
- más rendszerben volt a hiba
-vagy nem is volt hiba csak pl. nem olvastad el a help szöveget az adott helyen,
-hiban valamilyen külső rendszer miatt lépett fel, vagy hibás áltlad készített import, külső szinkron beállítás miatt... így lehetnek olyan esetek amikor nehéz eldöntened, valóban hol is van a hiba, de Mi ilyenkor is segítünk, de ennek a neve Jelenségfeltárás és a befektetett munkadíját kiszámlázzuk. (Ez azért praktikus mindenkinek, mert meggyorsítja a probléma feltátásával kapcsolatos ügymenetet, nem kell árajánlatokkal külön köröket és napokat eltölteni. Valamint az is természetesnek vesszük, hogy pl. egy emag, hibás import amiért nem válalunk felelősséget... működési hiba miatt egyszerűbb pl. hozzánk fordulnod... Köszönjük az együttműködésedet!)

Árak a hibabejelntési űrlapon. Ez a díj tartalmazza a feltáráshoz szükséges egyéb szervezéseket, programozói óradíjat és ügyintézéseket is. Erről bővebben olvashatsz a Szolgáltatások (Projektmenedszeréls egy kézben»)  menüpontban is.

Észrevétel, hibajelzés kivizsgálása, javítása 1-3 munkanap.

Egyszeri teljeskörű technikai támogatás
Problémáid segítünk a leggyorsabban megodani!

Előfordulhat, hogy webáruházad renben működik, de a szinkronokkal vagy más rendszerekkel ( egy webáruáhz sok más szolgáltatóhoz kapcsolódik) valami probléma adódik. Ekkor te nem tudod sok esetben eldönteni, hogy hol, kinél lehet a gond, legyen az egy OTP fizetés vagy egy eMag szinkron, Facebook gombok, ... Más cégeknél olyenkor pattog a labda ide-oda vagy el sem éred őket. Találkoztál már ilyennel?

Ebben az esetben is számíthatsz ránk, hogy segítünk a 3. feles problémák kezelésében, kommunikációjában és projekt menedzserlésében is, ezt hívjuk mi összeségében jelenség feltárásnak., amely egyöszegben tartalmazza az összes résztvevő ember munkájának díját. Tudjuk, hogy sok cég pont ezektől a feladatoktól menekül, de nálunk ezzel sem kell foglalkoznod.
Spórolj időt, és bízd ránk a webáruházad problémáinak kiderítését!

A jelenség feltárásak díja minden megkezdett óra: 10.000.- Ft /óra

Az elmúlt években az internetes oldalak több, egyéb szoftverhez is kapcsolódnak már. Ilyen például a bank - bankkártyás fizetés, facebook, számlázó programok, nagyker szinkronok, analitikai és egyéb mérő vagy elemző kódok stb. Ezek kihatással vannak a weblap/webáruház rendszerre és következményei, hogy adatokat kérnek át, vagy adnak át, valamint egyéb pl. böngésző beépülők időnkénti jelenségeként megfigyelhető, hogy nem engednek át adatokat, mint pl. reklám blokkolók. Ezen felül több, egyéb kisebb integrációk is ma már természetes része egy modern weblapnak.

Ezzel együtt megérkezett az összetett jelenség feltárása is, ami annyit jelent, hogy első ránézésre nem lehet eldönteni, hogy hiba van a rendszerben vagy valamelyik kapcsolt 3. cég szolgáltatása okozza a jelenséget, vagy lassítja az oldalt; vagy éppen az hibásodott meg, vagy változtatták meg tudtunk nélkül.

Itt fontos megemlíteni, hogy  a rendszerfunkció korlátja nem hiba.

Korábbi évek tapasztalatai alapján egy adminisztrációs lépéssel bővítjük CorinWebshop bérelhető rendszerrel kapcsolatban a jelenségek feltárásának folyamatát. Ez konkrétan azt jelenti, hogy olyan esetekben, amikor nem lehet tudni a jelenségből, hogy az rendszerhiba vagy sem, első lépésként ránézünk a jelenségre, DE/ és ez előtt e-mailes árajánlatot adunk rá, amelyet csak akkor nem kell rendezni, ha a rendszerben történt hiba.
példák:
Harmadik fél pl. az OTP rendszere nem működik és ebből fizetési probléma keletkezik, vagy pl. külső rendszerből történő termék szinkron során nem frissülnek a termékek, készletek - akkor ilyen esetekben ennek a feltárási díját ki kell fizetni.
Vagy pl. ha az ügyfél (webshop adminisztrátora) törölt ki valamit az admin felületből.
Jelenség feltárása:
Az észrevételednek kivizsgálását, megoldását vállaljuk, azonban fejlesztőink munkaóráját, így munkadíját is érinti, abban az esetben is, ha esetleg harmadik féltől származó az észrevétel tárgya.
A díj a feltárásra fordított idő díját fedezi, azonban nem tartalmazza annak megoldását, amennyiben nem fér bele a feltárási időbe - ez alapvetően 30 perc. Amennyiben harmadik fél rendszere észrevételednek kiváltó oka, úgy a megoldás - amennyiben nekünk kell megoldani - új árajánlat tárgyát képezi.
További kérdés estén állunk rendelkezésre a +36302183519 telefonszámon, vagy írásban, válaszlevélben is felteheted kérdéseidet.

Összegezve:

egy webáruház sok másik cég szolgáltatásaihoz is kapcsolódik. Ezekben az esetekben is segítséggel rendelkezésre állunk minden szerződött ügyfeleinknek az alábbi feltételekkel.

A jelenség feltárását 30 percben elvégezzük, amely elkezdéséről előre tájékoztatunk, mivel beleegyezés szükségeltetik.

Díjtalan a feltárás, ha rendszerhibáról van szó.

A feltárt információkról összegző emailt küldünk és szükség esetén felvesszük veled a kapcsolatot.

 

Havi előfizetéses
teljeskörű technikai támogatás
Problémáid segítünk a leggyorsabban havi rendelkezésre állással megoldani!

Ez megegyezik az egyszeri támogatással, viszont abban az esetben ajánjuk neked, ha 3. feles partnereddel sokszor van gond vagy feladat, és ennek a javításával vagy kezelésével szeretnél megbízni minket.
Előfordulhat, hogy webáruházad renben működik, de a szinkronokkal vagy más rendszerekkel ( egy webáruáhz sok más szolgáltatóhoz kapcsolódik) valami probléma adódik. Ekkor te nem tudod sok esetben eldönteni, hogy hol, kinél lehet a gond, legyen az egy OTP fizetés vagy egy eMag szinkron, Facebook gombok, ... Más cégeknél ilyenkor pattog a labda ide-oda vagy el sem éred őket. Találkoztál már ilyennel?

Ebben az esetben is számíthatsz ránk, hogy segítünk a 3. feles problémák kezelésében, kommunikációjában és projekt menedzserlésében is, ezt hívjuk mi összeségében jelenség feltárásnak., amely egyöszegben tartalmazza az összes résztvevő ember munkájának díját. Tudjuk, hogy sok cég pont ezektől a feladatoktól menekül, de nálunk ezzel sem kell foglalkoznod.
Spórolj időt, és bízd ránk a webáruházad problémáinak kiderítését!

Az elmúlt években az internetes oldalak több, egyéb szoftverhez is kapcsolódnak már. Ilyen például a bank - bankkártyás fizetés, facebook, számlázó programok, nagyker szinkronok, analitikai és egyéb mérő vagy elemző kódok stb. Ezek kihatással vannak a weblap/webáruház rendszerre és következményei, hogy adatokat kérnek át, vagy adnak át, valamint egyéb pl. böngésző beépülők időnkénti jelenségeként megfigyelhető, hogy nem engednek át adatokat, mint pl. reklám blokkolók. Ezen felül több, egyéb kisebb integrációk is ma már természetes része egy modern weblapnak.

Ezzel együtt megérkezett az összetett jelenség feltárása is, ami annyit jelent, hogy első ránézésre nem lehet eldönteni, hogy hiba van a rendszerben vagy valamelyik kapcsolt 3. cég szolgáltatása okozza a jelenséget, vagy lassítja az oldalt; vagy éppen az hibásodott meg, vagy változtatták meg tudtunk nélkül.

Itt fontos megemlíteni, hogy egy rendszer-hiányosság nem hiba.

Korábbi évek tapasztalatai alapján egy adminisztrációs lépéssel bővítjük CorinWebshop bérelhető rendszerrel kapcsolatban a jelenségek feltárásának folyamatát. Ez konkrétan azt jelenti, hogy olyan esetekben, amikor nem lehet tudni a jelenségből, hogy az rendszerhiba vagy sem, első lépésként ránézünk a jelenségre, DE/ és ez előtt e-mailes árajánlatot adunk rá, amelyet csak akkor nem kell rendezni, ha a rendszerben történt hiba.
példák:
Harmadik fél pl. az OTP rendszere nem működik és ebből fizetési probléma keletkezik, vagy pl. külső rendszerből történő termék szinkron során nem frissülnek a termékek, készletek - akkor ilyen esetekben ennek a feltárási díját ki kell fizetni.
Vagy pl. ha az ügyfél (webshop adminisztrátora) törölt ki valamit az admin felületből.

Összegezve:

egy webáruház sok másik cég szolgáltatásaihoz is kapcsolódik. Ezekben az esetekben is segítséggel rendelkezésre állunk minden szerződött ügyfeleinknek az alábbi feltételekkel.

Díjtalan a feltárás, ha rendszerhibáról van szó.

A feltárt információkról összegző emailt küldünk és szükség esetén felvesszük veled a kapcsolatot.

 

Havi Eset Csomag
teljeskörű technikai támogatás

Problémáid segítünk a leggyorsabban havi rendelkezésre állással megoldani!

Ez abban tér el a havi előfizetstől, hogy itt nem megújuló előfizetésről beszélünk, hanem esetekről. Az esetek 1-2 hónapon belüli felhasználására érvényesek, és az esetek felhasználásuk után nem újjul meg automatikusan.

Ez megegyezik az egyszeri támogatással, viszont abban az esetben ajánjuk neked, ha 3. feles partnereddel sokszor van gond vagy feladat, és ennek a javításával vagy kezelésével szeretnél megbízni minket.
Előfordulhat, hogy webáruházad renben működik, de a szinkronokkal vagy más rendszerekkel ( egy webáruáhz sok más szolgáltatóhoz kapcsolódik) valami probléma adódik. Ekkor te nem tudod sok esetben eldönteni, hogy hol, kinél lehet a gond, legyen az egy OTP fizetés vagy egy eMag szinkron, Facebook gombok, ... Más cégeknél ilyenkor pattog a labda ide-oda vagy el sem éred őket. Találkoztál már ilyennel?

Ebben az esetben is számíthatsz ránk, hogy segítünk a 3. feles problémák kezelésében, kommunikációjában és projekt menedzserlésében is, ezt hívjuk mi összeségében jelenség feltárásnak., amely egyöszegben tartalmazza az összes résztvevő ember munkájának díját. Tudjuk, hogy sok cég pont ezektől a feladatoktól menekül, de nálunk ezzel sem kell foglalkoznod.
Spórolj időt, és bízd ránk a webáruházad problémáinak kiderítését!

Az elmúlt években az internetes oldalak több, egyéb szoftverhez is kapcsolódnak már. Ilyen például a bank - bankkártyás fizetés, facebook, számlázó programok, nagyker szinkronok, analitikai és egyéb mérő vagy elemző kódok stb. Ezek kihatással vannak a weblap/webáruház rendszerre és következményei, hogy adatokat kérnek át, vagy adnak át, valamint egyéb pl. böngésző beépülők időnkénti jelenségeként megfigyelhető, hogy nem engednek át adatokat, mint pl. reklám blokkolók. Ezen felül több, egyéb kisebb integrációk is ma már természetes része egy modern weblapnak.

Ezzel együtt megérkezett az összetett jelenség feltárása is, ami annyit jelent, hogy első ránézésre nem lehet eldönteni, hogy hiba van a rendszerben vagy valamelyik kapcsolt 3. cég szolgáltatása okozza a jelenséget, vagy lassítja az oldalt; vagy éppen az hibásodott meg, vagy változtatták meg tudtunk nélkül.

Itt fontos megemlíteni, hogy egy rendszer-hiányosság nem hiba.

Korábbi évek tapasztalatai alapján egy adminisztrációs lépéssel bővítjük CorinWebshop bérelhető rendszerrel kapcsolatban a jelenségek feltárásának folyamatát. Ez konkrétan azt jelenti, hogy olyan esetekben, amikor nem lehet tudni a jelenségből, hogy az rendszerhiba vagy sem, első lépésként ránézünk a jelenségre, DE/ és ez előtt e-mailes árajánlatot adunk rá, amelyet csak akkor nem kell rendezni, ha a rendszerben történt hiba.
példák:
Harmadik fél pl. az OTP rendszere nem működik és ebből fizetési probléma keletkezik, vagy pl. külső rendszerből történő termék szinkron során nem frissülnek a termékek, készletek - akkor ilyen esetekben ennek a feltárási díját ki kell fizetni.
Vagy pl. ha az ügyfél (webshop adminisztrátora) törölt ki valamit az admin felületből.

Összegezve:

egy webáruház sok másik cég szolgáltatásaihoz is kapcsolódik. Ezekben az esetekben is segítséggel rendelkezésre állunk minden szerződött ügyfeleinknek az alábbi feltételekkel.

Díjtalan a feltárás, ha rendszerhibáról van szó.

A feltárt információkról összegző emailt küldünk és szükség esetén felvesszük veled a kapcsolatot.