Honnan tudhatom, hogy a webáruházzal kapcsolatban új igényem van, hibát jelzek vagy kívánságom van?

Új igény / árajánlat

Ha a rendszer nem tudja, és mint funkció nem létezik és tudod hogy  fizetnél is érte, akkor új igényed van. Abban különbözik a kívánság listától, hogy ezeket a fejesztéseket társfinanszírozás mivolta miatt előrébb vesszük. 

 

Hiba-jelenség

Ha a rendszerben létetzik a funkció és nem a leírásnak megfelelően működik vagy hibát okoz. Nem tartozik ide a rendszer helytelen használata és a annak nem ismerete. Ha egy funkció valamit nem tud, az nem hiba. Amennyiben a hiba más rendszerek miatt jelentkezik a CorinWebshop rendszerében is ennek feltárását Jelenségfeltárási díjtételezés mellett tudjuk vállalni, hogy ezzel is egy helyen legyen minden gondod megoldva.

 

Kívánságlista

Az igényedet rögzítjük egy kvánság listára, de tudatod velünk, hogy nem fizetnél érte. A rendszer féléves fejlesztési tervezésévél ezeket a kívánságokat is figyelembe vesszük az elküvetkező fél évnyi fejlesztések során. Íy előfordulhat az is ,hogy egy kívánság funkcióra 1 évet is várnod kellhet. Ha ezt a folyamatot szeretnéd meggyorsítani, kérd új funkcióként / árajánlat ként.

 

Segítség kérése beállításokhoz

Egy funkciót már elkezdtél az adminban beálítani, de segítségre van szükséged. Ezeket a segítségeet admin helpen folyamatosan bővítjük, illetve hetente segítünk Kérdezz-felelek konzultációkon. Tartunk kezdő és haladó rendszeroktatásokat, marketing képzéseket.