Webáruház alap rendszeroktatás

Rendszeroktatási szeminárium

Alapszintű rendszeroktatással

Kinek szól ez a szeminárium?

Azoknak, akik:

  •   Már jól látják, hogy az internetes kereskedelem mekkora üzlet, de még nincs tapasztalatuk, most indulnának.
  •   Több vevőt szeretnének az újabb webáruházukban.
  •   Korábban már volt weboldaluk / webáruházuk, de valamiért nem ment.
  •   Szeretne tanulópénz nélkül, egyenes úton a sikerhez jutni, a legtöbbet kihozni weboldalából / webáruházából.

A beszélgetés mente

A konzultáció tematikája

pipa_30Keresőoptimalizálás (SEO) a rendszerben
pipa_30Bérelhető webáruház és weblap funkcióinak bemutatása
pipa_30Kosár beállítások, rendelés kezelése
pipa_30A weboldal elhagyásainak csökkentése
pipa_30Marketing modulok
pipa_30Termék feltöltése, kategória beállítása
pipa_30Sablon testre szabása
Előzetes jelentkezés mindenképp szükséges, választott időpont megjelöléssel!


seo (1)
Havi hatékony marketing támogatás
amikor már elindultál.

Adminisztrációs felületedre a regisztráció után 12 hónapig minden hónapban kapsz egy segítség/ tanácsadói listát,
amelyet ha követsz, jó esélyed van a sikerrel!

Miért segítünk mindebben?
A te sikeres a mi sikerünk is, hiszen hosszútávú együttműködésben gondolkodunk.
Ízelítőül az első hónap támogatási anyaga »

Ingyenes marketing modul beállítások (bekapcsolható funkciók) 

Webshopodra szabott segítő csomagajánlatunkat ingyen kérheted ügyfélszolgálatunkon!

image-2
Vásárlásnövelés marketing alkalmazások ki-bekapcsolásával
induláskor és indulás után. áttanulmányozzuk webáruházadaz, és javaslatokkal segítjük sikeredet!

A CorinWebshop rendszere Alkalmazás modulokból épül fel, a piacon egyedül állóan, pont úgy, mint a telefon alkalmazásai.

A webáruházad sikere nagyban ezek okos használatától függ. Támogatunk marketing orientált modul csomagjavaslatokkal.
Ezek növelik az értékesítési tölcséredet és konverziódat, azaz a vásárlásaidat. Vásárlást segítő modul csomagajánlatok:

  1. Csökkentik az oldal elhagyásokat (főoldali...)
  2. Ösztönzi, segíti a vásárlásokat és a termék választást
  3. Növeli a kosárértéket
  4. Csökkenti a kosár elhagyásokat
  5. Növeli a visszatérő vásárlókat