Gondolatok minden napra:
" Ha Te rendben vagy, a világod is rendben lesz."
Marketing tervező központ
Látogatotságnövelő csomag
Minden elindulásnál az egyik nagy kihívás, hogy honnan legyen látogatónk? Ez a csomagunk ebben segít neked. Minden indulásnál fontos a megfelelő csatornákon megjelenni, mint Google, Facebook... Megmutatjuk hogyan szerezz látogatókat és visszatérő vevőket, és bemutatjuk, milyen modulokat használj a hosszútávú sikerhez.
Rendszerbeállítás
Segítünk az induláshoz beállítani webáruházadat. Ügyfélszolgálatunkra bármikor számíthatsz. Indulásodhoz sablonod beállításaiban, megfelelő modulok kiválasztásában és a funkciók beállításában is számíthatsz ránk. Mivel mi jól ismerjük a rendszert, ezért azonnal tudjunk bonyolult igényeidre is a megoldást találni. Skype monitor megosztással személyes élő segítséggel rendelkezünk.
Ár: 10.000.- Ft/ óra
Forgalomnövelő csomag
Ha már elindítottad webáruházad, segítünk a sikeres üzemeltetésben.
Segítünk a vásárlások növelésében és a hűséges visszatérő vásárlók kialakításában.
Erre a csomagra akkor van szükséged, ha már elegendő látogatóval rendelkezel, de még nem vagy elégedett a vásárlások számával.

Webáruházad
látogatás növelésének
automatizálása
Partnereink jól ismerik a piaci trendeket és a corinwebshop rendszer lehetőségeit, és beállítási trükjeit. Kérél SEO elemzést partnereinktől, és állítsd be profin webáruházadat a Google kereső számára.
Tőlünk is kérhetsz SEO beállít, amennyiben te ezzel nem szeretnél foglalkozni, vagy nincs időd és tudásod hozzá.
Részletekért keresd kollégáinkat!

Marketing tervező központ szolgáltatás
Kérd webáruházad marketing tervezését, ismert meg az értékesítés fontosabb lépéseit!
- Honnan legyen látogatód?
- Mik a konverziós folyamatok?
- Főoldali visszapattanás csökkentése hogan?
- Vevőközpontú webáruház ismérvei mik?
- Kosárérték növelés, értékesítési fogások mik?
Ára: 280.000.- Ft
Ha szeretnél egy áttekintést, hogy egy webáruház sikeressé tételéhez mi kell, akkor ehhez álljon itt rendelkezésre egy folyamat. Ennek minden lépéséhez biztosítunk segédanyagokat, szakértőket, ebookokat.
- Honnan legyen a webáruházamban vásárló?
- Látogatók szerzése, de hogyan?
- Cél, célközönség, üzenet kérdésköre
- Analitika, mérések bekötése
- Google analytics konverziós folyamatainak bekötése
- Oldalelhagyások csökkentése
- Főoldali visszafordulások csökkentése
- Egyéb oldalk visszafordulása és ezt csökkentő funkciók
- Konverziós folyamatok ismérvei
- Egy vevőközpntó webáruház ismérvei
- Mikor konverziós folyamatok
- Konverziós tölcsér ismerete
- Konverziós folyamatok ismérvei és funkciói
- Döntést, vásárlást befolyásoló eszközök, funkciók
- Értékesítési eszközök a webshopban
- Webáruház ergonómia és ismérvei
- SEO
- Forgalom növelések
- Konverzió növelése (Választás segítése, választás ösztönzése és végig vitele)
- Kosárérték növelése (Több terméket a kosárba)
- Kosár elhagyásainak csökkentése (kosárérték növelése a kosárban)
- Visszatérés ösztönzés, uppsale
- Automatizálás
- 12 hónapos marketing terv