• +36-30-2183519
  • webáruház készítés és webshop bérlés
Corin Webshop bérlés és webáruház készítés
  • :::
  • Mit tud?
    • Corin Webshop rendszer bemutató
    • Teljes funkció lista »
    • ————————-
    • Vendéglátás, kiszállítás
    • Online Piactér Webáruház
    • Nagykereskedői és viszonteladói rendszer
    • Nyomdaipari webshop (Minta) »
  • Árak
    • Start – Haladó – Profi csomagok
    • Állítsd össze egyedi funkcióidat »
    • Egyedi díjkalkulátor
    • ——————–
    • Áttekintő
    • Funkció bolt »
    • Teljes funkció lista »
  • Referenciák
  • Támogatások
    • Corin Webshop Támogatások
    • Események / oktatások
    • Kapcsolatfelvétel
    • ——————
    • Idéglenes és inaktív webáruház
    • Minicsomagok
  • Szolgáltatások
    • Szolgáltatások
    • —————
    • Ajánlat: Indulóknak +1 hónap ingyen
    • Ajánlat: Indulóknak látogatottságnövelés
    • Ajánlat: SEO, Látogatószerző ebook ingyen
    • Prémium csomag
    • Üzleti közösség
  • Help
    • 1. Beállítási segítséget kérek »
    • 2. Új fejesztési igény, Árajánlatot kérek »
    • 3. Kívánságlista, Új funkciót javaslok »
    • 4. Észrevétel, hibajelzés
    • ————————
    • Kérdezz-Felelek konzultációra jelentkezés »
    • Oktatások és Konzultációk
    • Kapcsolatfelvétel
  • Blog
  • Kipróbálom »
  • 2021-09-08
  • In marketing, online értékesítés, online hirdetések, online marketing, termékoldal, vásárlás ösztönzés, webáruház, webáruház üzemeltetés, webshop
  • By qsadmin
  • No Comments

Szeretnél több látogatót, feliratkozót, és több vásárlót? Tudod, hogy miért konvertál rosszul sok webáruház, weboldal? A válasz egyszerű: mert rossz a CTA! Cikkünkből megtudhatod, mi az a CTA, és hogyan használd jól a kiváló konverzió elérése érdekében.

Mi is az a CTA?

A CTA a call to action kifejezés rövidítése, vagyis a cselekvésre való ösztönzés. Azaz a CTA a látogatót cselekvésre ösztönzi, iratkozzon fel, töltsön le, töltsön ki valamit, vagy éppen vásároljon valamit.

Egy jó CTA például úgy néz ki, hogy a kosárba rakom/megveszem gomb jól kiemelkedik a környezetéből. Vagy egy kiemelt banneren egy "megveszem most" gomb szintén kiemelkedő szerepet kap, méretével, kontrasztos színével, így egyértelmű a látogatónak, hová is kell kattintani.

Ha feliratkoztatsz landig oldalon, webáruházban értékesítesz, vagy hirdetsz például a közösségi médiában, eddig is használtál CTA-kat, csak eddig lehet, hogy nem tudtál róla.

Gyakorlatilag mindenféle csatornán használunk valamilyen cselekvésre ösztönzést. A weboldalakon, landig oldalakon, sales oldalakon, Facebookon, Instagramon, hírlevélben... és még sorolhatnánk. Ebből is következik, hogy ha nem használsz elég erőteljes CTA-kat, akkor nem lesznek elég hatékonyak az adott hirdetések, vagy a webáruházad.

Sajnos az emberek nagy része még ma sem használja túl ügyesen az internetet, a webáruházakat, vagy épp kapkodnak, figyelmetlenek az emberek. Tehát ha a látogatónak "nem szúrja ki a szemét" a CTA, például a kosár gomb, akkor csak nézelődik, majd tovább áll vásárlás, vagy épp feliratkozás nélkül.

Neked kell irányítanod, neked kell vezetned a vásárlási folyamatot a webáruházadban. Egyszerűen és feltűnően meg kell mondanod, tegye kosrába, mi a következő lépés. A látogató nem fog időt és energiát fektetni abba, hogy alaposan megnézze, hogyan vásárolhat nálad, ha az számára nem feltűnő, nem egyértelmű.

De milyen is egy jól konvertáló CTA?

1. Kiemelkedik a környezetéből

Olyan környezetbe helyezd a CTA-t (kosárba rak, feliratkozás.. stb.) ahol feltűnő, hangsúlyos lesz. Ahogy betöltődik az adott oldal, a látogató számára azonnal szemetszúrónak kell lennie. Ha webshopod van, a kosárba rakás gombnak rendkívül hangsúlyosnak kell lennie.

2. Dupla CTA

Sokan vásárolni érkeznek a webshopodba, míg mások egyelőre csak információt gyűjtenek.
A dupla vagy tripla CTA nem csak a látogatónak kedvez, a gomboknak köszönhetően tudod őket remarketing célközönségbe is állítani, például úgy, hogy aki az első gombra kattint, x célközönségbe kerül, aki a másodikra, az pedig egy másik célközönségbe kerül.
Így szegmentálhatod a látogatókat a hatékony utánkövetés érdekében.

3. A CTA szövegezése

Ha tudod, hogy jellemzően mi a látogató vágya, azt írd a CTA szövegébe. Például: le akarok fogyni, gazdagabb akarok lenni, szebb akarok lenni... stb. Ha például fogyasztó szereket árulsz, a "kosárba" gombfelirat helyett egyszerűen írd be a célközönség vágyát: "kosárba teszem, és lefogyok".

4. Legyen egyértelmű, hogy működik!

Bizonyára előfordult már veled is, hogy végigmész egy folyamaton, ráhúzod az egeret egyes gombokra, és nem történik semmi, mintha nem is "élő" gomb lenne, megfogalmazódik, hogy erre vajon rá lehet-e kattintani. Ezért egy webáruházban a gombank valamilyen szinten aniáltnak/mozgónak kell lennie. Azaz, amikor ráviszem az egeret egy gombra változzon meg a színe, emelkedjen ki a környezetéből, történjen valami, még mielőtt kattintanék. Sokan ugyanis azt gondolják, hogy ha egy gombnak tűnő "kép" nem lép velem interakcióba, az nem is működik, így vásárlás nélkül tovább állnak.

5. Színek

A Conversion XL szerint a piros szín a nyerő szín. Ám vannak, akik a sárgára szavaznak, mert az az emberi szem számára leginkább figyelemfelkeltő. Míg mások a zöld színt tartják a legjobb választásnak, mert az a szín a legmegnyugtatóbb. Ám a kék színre is sokan szavaznak egy gomb esetén, mert az a kommunikáció színe.
Tulajdonképpen az a lényeg, hogy használj figyelemfelkeltő színeket, ami jelentősen elüt a környezettől.

Összefoglalóul a CTA-k lehetnek gyengék, unalmasak, és akkor senki nem fog feliratkozni, vásárolni. Ám lehetnek kiemelkedőek, erősek, hatékonyak, és akkor sok vásárlód, feliratkozód lesz. Érdemes tesztelni, optimalizálni a webshopodban, főként a kosár gomb, hisz ez a vásárlás alapja.

Jelentkezz konzultációra most !
Kipróbálom ingyen!
INDÍTS WEBSHOPOT MÉG MA!
Az első 1 hónap üzemeltetési költségeit mi álljuk!
Veszteni valód nincs vele, miért ne próbálnád ki már most?
Tedd meg az első lépést álmaid online vállalkozása felé! Csatlakozz a sikeres e-kereskedőkhöz még ma!
Tags:
  • facebook kommunikáció
  • facebook marketing
  • konverzió növelés
  • közösségi média
  • landing oldal
  • online értékesítés
  • sikeres webáruház
  • social media
  • webáruház tanácsok
  • webáruház üzemeltetés
Share this entry
qsadmin
  • @qsadmin

There is no author description yet.

You might also like
Previous Next
  • 2024-09-23
  • By qsadmin
  • No Comments

Hogyan növeld a bevételedet hatékony címsorral

  • 2021-07-29
  • By qsadmin
  • No Comments

Webshop üzemeltetés költséghatékonyan

  • 2021-07-19
  • By qsadmin
  • No Comments

Online értékesítési csatronák webshopoknak

  • 2021-05-20
  • By qsadmin
  • No Comments

Az ételkiszállítás létjogosultsága az újranyitást követően

Kategóriák
  • bérelhető webáruház
  • bérelhető webshop
  • Egyéb
  • facebook marketing
  • közösségi marketing
  • marketing
  • önfejlesztés
  • online értékesítés
  • online hirdetések
  • online marketing
  • remarketing
  • termékoldal
  • vásárlás ösztönzés
  • webáruház
  • webáruház stílus
  • webáruház üzemeltetés
  • webdizájn
  • webshop
Facebook
Facebook
Ügyfélszolgálat

office@quickstudiogroup.com
Mobil: +36-30-218-3519

  • Kapcsolat »
  • Youtube csatorna »
  • Állások »
  • Partnerprogram »
  • CloudSource »
Legutóbbi bejegyzések
  • Automata termék-, és akár rendelés szinkron 2025-01-23
  • WooCommerce vs. CorinWebshop 2024-10-03
  • 50% kedvezmény a kiárusítás, kiemelt kampányok funkcióra 2024-10-01
Támogatás, szolgáltatások:
  • Indítás előtti segítségek »
  • E-bookok »
  • Egyedi design igénylése »
  • Rendszeroktatások »
  • Marketing funkció javaslat
  • Funkció javaslataid »
  • Hibajelentés, észrevétel »
  • Új fejlesztés kérése »
  • …
  • Üzleti közösség
  • Egyedi webáruház fejlesztés

© Copyright 2015. All Rights Reserved | Az oldalon található teljes tartalom csak a tulajdonos engedélyével és a forrás megjelölésével használható fel. Keress bennünket bátran, ha megoldást keresel ezekre: webshop készítés, webáruház nyitása, webáruház indítása, webshop indítása