• +36-30-2183519
  • webáruház készítés és webshop bérlés
Corin Webshop bérlés és webáruház készítés
  • :::
  • Mit tud?
    • Corin Webshop rendszer bemutató
    • Teljes funkció lista »
    • ————————-
    • Vendéglátás, kiszállítás
    • Online Piactér Webáruház
    • Nagykereskedői és viszonteladói rendszer
    • Nyomdaipari webshop (Minta) »
  • Árak
    • Start – Haladó – Profi csomagok
    • Állítsd össze egyedi funkcióidat »
    • Egyedi díjkalkulátor
    • ——————–
    • Áttekintő
    • Funkció bolt »
    • Teljes funkció lista »
  • Referenciák
  • Támogatások
    • Corin Webshop Támogatások
    • Események / oktatások
    • Kapcsolatfelvétel
    • ——————
    • Idéglenes és inaktív webáruház
    • Minicsomagok
  • Szolgáltatások
    • Szolgáltatások
    • —————
    • Ajánlat: Indulóknak +1 hónap ingyen
    • Ajánlat: Indulóknak látogatottságnövelés
    • Ajánlat: SEO, Látogatószerző ebook ingyen
    • Prémium csomag
    • Üzleti közösség
  • Help
    • 1. Beállítási segítséget kérek »
    • 2. Új fejesztési igény, Árajánlatot kérek »
    • 3. Kívánságlista, Új funkciót javaslok »
    • 4. Észrevétel, hibajelzés
    • ————————
    • Kérdezz-Felelek konzultációra jelentkezés »
    • Oktatások és Konzultációk
    • Kapcsolatfelvétel
  • Blog
  • Kipróbálom »
  • 2021-05-12
  • In bérelhető webáruház, bérelhető webshop, marketing, online értékesítés, online marketing, webáruház, webáruház üzemeltetés, webshop
  • By qsadmin
  • No Comments

A webáruházakban a jó felhasználói élmény elengedhetetlen azért, hogy a vásárlók elkötelezzék magukat. Ezért online felületed minden elemére oda kell figyelned webáruház tulajdonosként, különösen a termékek megjelenítésére.

Az első benyomás nagyon fontos. Az, hogy egy eladásra kínált termékedet hogyan mutatod meg, sokat elárul rólad és a vállalkozásodról a vásárló számára. Éppen ezért elengedhetetlen, hogy a termékoldalaidat gondosan építsd fel, vizuális élmény tekintetében, és adattartalmat tekintve egyaránt.

Gondolj csak bele, te is szívesebben vásárolsz olyan boltban, ahol a polcok rendezettek, ám színesek, a termék nevek, árak egyértelműek, az egész környezet rendezett, könnyedén és átlátható módon tudsz válogatni az árucikkek közül a termék információk birtokában.

Ugyan ez a helyzet egy webes felületen. Ha a webáruházban a vásárló átlátható módon, tematizáltan nézelődhet az egyes termék típusok, kategóriák termékei között, már félsiker, hisz a kiválasztott termékről az adott termék oldala győzi meg a vevőt.

Statisztikák szerint 3 online vásárlóból 2 nem fejezi be a vásárlását, mert nem talál megfelelő mennyiségű és minőségű információt a termékről. Tehát csupán 1 vásárló lesz a terméket nézegető 3 helyett, ha a termékodalad nem elég informatív.

Termékoldal céljai:

- vizuális élmény: keltse fel a látogató figyelmét a jó minőségű, a terméket teljes mértékben ábrázoló termékfotóval
- mutassa be a terméket, közérthetően
- milyen előnnyel jár, ha ezt a terméket veszem meg? - győzze meg a látogatót
- derüljön ki, milyen problémára, hogyan nyújt megoldást az adott termék
- emeld ki, miben jobb, miben más az adott termék, mint a többi

Azaz a képlet a következő:

Információ + Átláthatóság + Egyediség
= Sikeres termékoldal

A termékadatlap felépítése

A termékoldal céljai már tiszták, ám érdemes végig venni a alapvető és a kiegészítő, azaz ajánlott elemeket.

Termékoldal alapvető elemei:

A látvány:
- jó minőségű termékfotók (min. 3 db)
- termékfotó (a teljes termékről) nyagyítási, egyes részletekre ráközelítési lehetőséggel
- a termék különböző szemszögekből, esetleg használat közben fotózva
- termék egyes részeinek közeli fotói

Az adatok:
- pontos terméknév, és ár
- pontokba szedett tulajdonság érték párok
- termék bemutató leírása a termék pontos nevével, márkájával
- méretválasztó segítség
- technikai adatok
- használati útmutató
- összetevők, származás, esetleges figyelmeztetések
- vásárlói vélemények

Termékoldal ajánlott - kiegészítő elemei:

A látvány:
- bemutató video
- 360 fokos képek
- gyorsnézet funkció a termék lista oldalon
- link további információs dokumentumokhoz

Az adatok:
- termék kategóriái
- szín, méret.. stb változatok
- csomagolási/eladási egység
- összeszerelési útmutató letölthető formában
- garancia ideje, módja
- termékek összehasonlítása
- hasonló termékek ajánlása
- kívánságlistához adás lehetősége

A fentebbi általános tudnivaló, hisz minden iparágnak megvannak a maga sajátosságai, így más-más módokon tudsz minőséget, megbízhatóságot sugározni a látogató felé. Ez leginkább a kiegészítő információkra igaz. Hisz egy ruházati áruház esetében nyilván nincs szükség összeszerelési útmutatóra, ám egy barkács termék, vagy mosógép esetében igenis fontos szempont lehet a vásárlónak, hogy előre tájékozódjon, mivel jár az adott termék beüzemelése.

A megjelenített információk szükségességének eldöntéséhez kutatómunkát is végezhetsz. Érdemes szétnézni a versenytársaknál, hogy milyen elemek, hogyan jelennek meg a webshopjukban, jó kiindulási alapul szolgálhatnak.

További szempont a termék adatlap tartalmának tervezésekor, hogy fontos, hogy a keresőmotorok (pl. Google) is könnyedén rátaláljanak - így jutnak el a vásárlók is a webáruházadba. SEO szempontból fontos, hogy használj a termékoldalon a szövegekben releváns kulcsszavakat, ezekkel ugyanis tágíthatod, vagy épp szűkítheted is a célközönséget.

Egyéb fontos momentum az egyszerű és egyértelmű rendelési folyamat.
Ahhoz, hogy például senkit ne érjen váratlanul, már a termékoldalon érdemes feltüntetni a várható szállítási költséget, valamint a választható szállítási és fizetési módokat. Ha esetleg további extra díjjal is számolnia kell, ezt is tüntesd fel a termékoldalon, így minden számára fontos információt megtalál, és nem fogja félbe hagyni a rendelési folyamatot.

Végezetül az alábbi termékoldal minta segítségedre lehet a fentebbiek elképzelésében és a tervezési folyamatban.

Jelentkezz konzultációra most !
Kipróbálom ingyen!
INDÍTS WEBSHOPOT MÉG MA!
Az első 1 hónap üzemeltetési költségeit mi álljuk!
Veszteni valód nincs vele, miért ne próbálnád ki már most?
Tedd meg az első lépést álmaid online vállalkozása felé! Csatlakozz a sikeres e-kereskedőkhöz még ma!
Tags:
  • facebook bolt
  • facebook kommunikáció
  • facebook marketing
Share this entry
qsadmin
  • @qsadmin

There is no author description yet.

You might also like
Previous Next
  • 2021-07-29
  • By qsadmin
  • No Comments

Webshop üzemeltetés költséghatékonyan

  • 2021-07-19
  • By qsadmin
  • No Comments

Online értékesítési csatronák webshopoknak

  • 2021-05-20
  • By qsadmin
  • No Comments

Az ételkiszállítás létjogosultsága az újranyitást követően

  • 2021-05-02
  • By qsadmin
  • No Comments

5 online vállalkozás ötlet 2021-ben

Kategóriák
  • bérelhető webáruház
  • bérelhető webshop
  • Egyéb
  • facebook marketing
  • közösségi marketing
  • marketing
  • önfejlesztés
  • online értékesítés
  • online hirdetések
  • online marketing
  • remarketing
  • termékoldal
  • vásárlás ösztönzés
  • webáruház
  • webáruház stílus
  • webáruház üzemeltetés
  • webdizájn
  • webshop
Facebook
Facebook
Ügyfélszolgálat

office@quickstudiogroup.com
Mobil: +36-30-218-3519

  • Kapcsolat »
  • Youtube csatorna »
  • Állások »
  • Partnerprogram »
  • CloudSource »
Legutóbbi bejegyzések
  • Automata termék-, és akár rendelés szinkron 2025-01-23
  • WooCommerce vs. CorinWebshop 2024-10-03
  • 50% kedvezmény a kiárusítás, kiemelt kampányok funkcióra 2024-10-01
Támogatás, szolgáltatások:
  • Indítás előtti segítségek »
  • E-bookok »
  • Egyedi design igénylése »
  • Rendszeroktatások »
  • Marketing funkció javaslat
  • Funkció javaslataid »
  • Hibajelentés, észrevétel »
  • Új fejlesztés kérése »
  • …
  • Üzleti közösség
  • Egyedi webáruház fejlesztés

© Copyright 2015. All Rights Reserved | Az oldalon található teljes tartalom csak a tulajdonos engedélyével és a forrás megjelölésével használható fel. Keress bennünket bátran, ha megoldást keresel ezekre: webshop készítés, webáruház nyitása, webáruház indítása, webshop indítása