Facebook tovább terjeszkedik, és növeli jelenlétét az e-kereskedelemben

Lassan egyre nehezebb lesz eldönteni, hogy Google Shopping vagy Facebook Shop platformon jelenjünk-e meg! A CorinWebshop csapata nyitott minden platformra, így lehetőséged van mindkét platformon megjelenni automata szinkronizálásokkal!

 

A Facebook új webáruházat indít kisvállalatoknak. Ezzel próbál piacteret nyerni és az Shopifly vásárlókat átcsábítani.

Facebook Shop

A Facebook Shop nevű  szolgáltatással sok kis vállalkozást szeretnének elérni, amely ingyenes szolgáltatás  lesz. Ehhez  csak pár beállítástfog kérni a Facebook az online webáruházhoz, pl. a termékek típusa, bortóképet és a színek beállítását.  A termékeket közvetlenül is lehet majd hírdetni mind a Facebookon, mind az Instagramon az insta storyban. Lehetőség lesz 1-1 érdekes terméket későbbre elmenteni. Ehhez aktiválnia kell az egyelőre csak az USA-ban elérhető Checkoutot is a válalkozónak, hasonlóan, mint a Google Shoppingnál a Mechant Center aktiválást. Az eddigi Facebook szinronok ebből következően a CorinWebshop rendszerében is módosulni és bűvülni fognak a közel jövőben.

A kapcsolat tartásáthoz interálják a Messengert és egyéb kényelmes megoldásokat: WhatsApp, Direct üzenetek instán és Fb-on.  A Mai naptól elkezdődik a fokozatos bevezetése, lassan egyre többen és több országban lesz elérhetőek az új funkciók, jelenleg csak az USÁ-ban érhetőek el.

Live shopping

 

Terveik szerint hamarosan egy újabb ehhez kapcsolódó szolgáltatással is előrukkolnak, ami a Live shoping funkció lesz. Ez alkamas lesz arra, hogy videókkal bemutatott termékeket egyből ezek keresztül meg lehet vásárolni a telefonos appon keresztül is.

Élő adás

Az élő adások alatt a Facebook termékeket is meg tudja jelntetni, ehhez csak annyit kell majd tenni, hogy előtte fel kell címkézni a videót és a videó alat is látható lesz a termék, egy kattintással már meg is vásárolható. Teljesen Tupper és egyébb bemutatókon érzem magam ezeket nézve. A home shopping termékbemutatók esetleg újra elkezdenek burjánzani, immár online változatban. Na jó csak vicc, de amúgy tényleg ez m,ár olyan mint egy élő termékbemutató.

Facebook hűségpont rendszer

Már tesztelés alatt van a hűségpont rendszer is, amely segítségével kedvezménypontokat gyűjthetnek a Facebook felhasználók, amely nagyszerű lehetőség hogy a webáruáhz nyomon kövesse és tmogassa azok beváltását.

Terjeszkedj te is különböző platformokon!

Kövesd és használd a jelenleg is elérhető CorinWebshop automata Google shopping és Facebook termékszinkronokat az admin felületen, hogy pár kattintással ott lehessél minden platformon.

Árukereső, Árgép, Shopmánia, Olcsó, ShopAlike, Emag, Edigital … oldalakon is automatikusan megjelentetheted termékeidet. Terjeszkedj és próbáld ki, hol tartózkodnak webáruházad potenciális vásárlói?

Ha segítségre van szükséged, vagy szeretnéd hogy bemutassuk admik felületünkön ezek beállítási lehetősségeit, jelentkezz élő kérdezz-felelek konzultációra! ( A konziultációó részvételéhet CorinWebshop regisztrált webáruház fiókkal kell rendelkezned.)

Share this entry

0 Hozzászólás

Szólj hozzá!