• +36-30-2183519
  • webáruház készítés és webshop bérlés
Corin Webshop bérlés és webáruház készítés
  • :::
  • Mit tud?
    • Corin Webshop rendszer bemutató
    • Teljes funkció lista »
    • ————————-
    • Vendéglátás, kiszállítás
    • Online Piactér Webáruház
    • Nagykereskedői és viszonteladói rendszer
    • Nyomdaipari webshop (Minta) »
  • Árak
    • Start – Haladó – Profi csomagok
    • Állítsd össze egyedi funkcióidat »
    • Egyedi díjkalkulátor
    • ——————–
    • Áttekintő
    • Funkció bolt »
    • Teljes funkció lista »
  • Referenciák
  • Támogatások
    • Corin Webshop Támogatások
    • Események / oktatások
    • Kapcsolatfelvétel
    • ——————
    • Idéglenes és inaktív webáruház
    • Minicsomagok
  • Szolgáltatások
    • Szolgáltatások
    • —————
    • Ajánlat: Indulóknak +1 hónap ingyen
    • Ajánlat: Indulóknak látogatottságnövelés
    • Ajánlat: SEO, Látogatószerző ebook ingyen
    • Prémium csomag
    • Üzleti közösség
  • Help
    • 1. Beállítási segítséget kérek »
    • 2. Új fejesztési igény, Árajánlatot kérek »
    • 3. Kívánságlista, Új funkciót javaslok »
    • 4. Észrevétel, hibajelzés
    • ————————
    • Kérdezz-Felelek konzultációra jelentkezés »
    • Oktatások és Konzultációk
    • Kapcsolatfelvétel
  • Blog
  • Kipróbálom »
  • 2017-11-21
  • In bérelhető webáruház, marketing, online értékesítés, vásárlás ösztönzés
  • By qsadmin
  • No Comments

Napjainkra már a magyar e-kereskedelemben is jól kimutatható a „Black Friday” hatása, annak ellenére, hogy hazánkban 2015. novemberében tartották az első jelentősebb online fekete pénteket a webáruházak. Mára egy átlagos naphoz képest akár tízszeres forgalomnövekedést is eredményezhet a „Black Friday” a hazai webáruházak számára, és az átlagos kosárérték a 36 ezer forintot is elérheti – írja a Világgazdaság.

Az online kereskedelemben évről évre jelentős forgalomnövekedés figyelhető meg, főként az ünnepi szezonban. A vásárlók jelentős része tudatosan készül a fekete péntekre, az online kereskedők ezt felismerve egyre többen csatlakoznak a „Black Friday”-hez, akciókkal, kiemelt ajánlatokkal várják a vásárlókat.

A „Black Friday”, azaz fekete péntek az Egyesült Államokból ered, a hálaadást követő péntek elnevezése, a karácsonyi vásárlási szezon kezdete. (A kifejezés 1966-os philadelphiai nagy karácsonyt megelőző bevásárlási láz kezdetének napja, a sűrű közlekedésre utalva adta a rendőrség e nevet ennek a napnak. )

Az idén kétszer, november 17-én, majd e hétvégén 2017. november 24-én is „Black Friday” akicókkal várják a webáruházak a vásárlókat, ugyanakkor hazánkban a fizikai boltokban, üzletekben kevéssé elterjedt még ez a szokás.

Amerikában nagy sikere van e napnak a kereskedelemben, pl. 2006.-ban kb 430 millió dollárnyi kosárértéket produkáltak a vásárlók, és ez a szám folyamatosan, évről évre növekszik.

Bár nálunk még csak az utóbbi években tört be a köztudatba a fekete péntek, főként az online kereskedelemben, minden évben egyre nagyobb a csatlakozó webáruházak, és főként a vásárlók száma. Nem véletlen, hogy az idei fekete péntekre a Világgazdaság tízszeres forgalomnövekedést jósol egy átlagos naphoz képest.

Már a november 17-i „előzetes” Black Friday körüli hírverést is kihasználta sok webáruház. Összegyűjtöttünk néhány példát, köztük ügyfelünk által alkalmazott ajánlási módot is, ötletet adhat, hogyan csináld november 24-én, hogy többszörös forgalmat érhess el.

Edigital.hu: 

teljes oldalas landign oldal, kiemelt ajánlatban szereplő akciós termékek listájával. Kategóriánként listázhatóak a kiemelt ajánlatok. A várható legnagyobb akció mértéke csak az oldal szélén, széles monitorral rendelkező vásárlók számára látható, ám a terméklistában termékenként feltüntette a kedvezmény mértékét.

Cipoplaza.hu:

főoldali nagy banner ajánlat, teljes oldalszélességben, ami a kiemelt ajánlatot tartalmazó terméklistáira juttatja el a vásárlót, a két kiemelt jelentőségű kategóriájában. A várható legnagyobb kedvezmény mértéke a banneren kiemelt szerepet kapott. Nagy csábító erővel bír, minél nagyobb a feltüntetett % érték.

Cipoweb.hu:

ügyfelünk a Kiemelt akció, kiárusítás, kampánykezelő modulunkat» választotta. Visszaszámlálóval várta a megelőző napokban látogatóit, ahogy most, a november 24-i, „igazi” Black Friday-re is készül. A visszaszámláló másodpercre pontosan megmutatja a látogatónak, mennyit kell még várni az akció kezdetéig, és a várakozás öröme, valamint a kíváncsiság vissza is fogja csalogatni őt.

A kiemelt akció idején pedig ez a visszaszámláló azt mutatja, mennyi idő van még hátra a kiemelt akció végéig, ezzel cselekedetre – vásárlásra ösztönözve a vevőt.

A cipoweb.hu tulajdonosa landig oldal szerű kiemelt ajánlat megjelenítést választott, ám lehetőség van a modullal „csak” bannerről és/vagy a visszaszámlálóról elérhetővé tenni az ajánlatot. A kiemelt ajánlatában szereplő termékek kategóriánként elérhetőek, valamint akár a webáruház teljes kínálatára is eljuthat a vevő, kategóriánként. Egyéb termékajánlat is helyt kapott a láblécben. (katt. a képre)

Ügyfelünk az adminisztrációt már jó előre elvégezte. Kialakította a Black Friday landing oldal kinézetét, mely a fekete péntek napján azonnal fogadja a vásárlót, valamint kijelölte, mely termékek szerepelnek ajánlatában és beidőzítette az adott napra vonatkozó akciós árat. Elhelyezte a számlálót a webáruházában, hogy látogatói időben értesüljenek, és visszatérésre ösztönözze őket. Az ajánlat érvényességének napján és azt követően semmi dolga már a termékekkel, a rendszer visszaáll az alapállapotra. (A modul» természetesen karácsonyig még egyéb kiemelt ajánlatát fogja szolgálni, amikor szintén testre szabhatja, mert valljuk be, a fekete a Black Friday színvilága, nem a karácsonyé.)

A Black Friday ajánlatod jelentősége nem csak az aznapi bevonzott vásárlók miatt fontos! Ne feledd, jó ajánlataid hatására érkező vevőidből visszatérő vásárlók lesznek!

Tags:
  • black firday
  • fekete péntek
  • kiemelt ajánlat
Share this entry
qsadmin
  • @qsadmin

There is no author description yet.

You might also like
Previous Next
Kategóriák
  • bérelhető webáruház
  • bérelhető webshop
  • Egyéb
  • facebook marketing
  • közösségi marketing
  • marketing
  • önfejlesztés
  • online értékesítés
  • online hirdetések
  • online marketing
  • remarketing
  • termékoldal
  • vásárlás ösztönzés
  • webáruház
  • webáruház stílus
  • webáruház üzemeltetés
  • webdizájn
  • webshop
Facebook
Facebook
Ügyfélszolgálat

office@quickstudiogroup.com
Mobil: +36-30-218-3519

  • Kapcsolat »
  • Youtube csatorna »
  • Állások »
  • Partnerprogram »
  • CloudSource »
Legutóbbi bejegyzések
  • Automata termék-, és akár rendelés szinkron 2025-01-23
  • WooCommerce vs. CorinWebshop 2024-10-03
  • 50% kedvezmény a kiárusítás, kiemelt kampányok funkcióra 2024-10-01
Támogatás, szolgáltatások:
  • Indítás előtti segítségek »
  • E-bookok »
  • Egyedi design igénylése »
  • Rendszeroktatások »
  • Marketing funkció javaslat
  • Funkció javaslataid »
  • Hibajelentés, észrevétel »
  • Új fejlesztés kérése »
  • …
  • Üzleti közösség
  • Egyedi webáruház fejlesztés

© Copyright 2015. All Rights Reserved | Az oldalon található teljes tartalom csak a tulajdonos engedélyével és a forrás megjelölésével használható fel. Keress bennünket bátran, ha megoldást keresel ezekre: webshop készítés, webáruház nyitása, webáruház indítása, webshop indítása