• +36-30-2183519
  • webáruház készítés és webshop bérlés
Corin Webshop bérlés és webáruház készítés
  • :::
  • Mit tud?
    • Corin Webshop rendszer bemutató
    • Teljes funkció lista »
    • ————————-
    • Vendéglátás, kiszállítás
    • Online Piactér Webáruház
    • Nagykereskedői és viszonteladói rendszer
    • Nyomdaipari webshop (Minta) »
  • Árak
    • Start – Haladó – Profi csomagok
    • Állítsd össze egyedi funkcióidat »
    • Egyedi díjkalkulátor
    • ——————–
    • Áttekintő
    • Funkció bolt »
    • Teljes funkció lista »
  • Referenciák
  • Támogatások
    • Corin Webshop Támogatások
    • Események / oktatások
    • Kapcsolatfelvétel
    • ——————
    • Idéglenes és inaktív webáruház
    • Minicsomagok
  • Szolgáltatások
    • Szolgáltatások
    • —————
    • Ajánlat: Indulóknak +1 hónap ingyen
    • Ajánlat: Indulóknak látogatottságnövelés
    • Ajánlat: SEO, Látogatószerző ebook ingyen
    • Prémium csomag
    • Üzleti közösség
  • Help
    • 1. Beállítási segítséget kérek »
    • 2. Új fejesztési igény, Árajánlatot kérek »
    • 3. Kívánságlista, Új funkciót javaslok »
    • 4. Észrevétel, hibajelzés
    • ————————
    • Kérdezz-Felelek konzultációra jelentkezés »
    • Oktatások és Konzultációk
    • Kapcsolatfelvétel
  • Blog
  • Kipróbálom »
webáruház bérlés
  • 2016-01-21
  • In webáruház
  • By Contentman
  • No Comments

Folyamatosan figyeljük a legnagyobb külföldi oldalakat. A blogban rendszeresen veszünk majd át cikkeket pontos forrásmegjelöléssel.

Az első ilyen cikket a volusion.com blogjáról hoztuk el.

A volusion.com csapata elemezte az 50 legsikeresebb webáruházat, és összeszedte a közös elemeket, trükköket, amelyek a siker kulcsát jelenthetik.

Az eredeti cikk itt található. (http://www.volusion.com/ecommerce-blog/articles/we-analyzed-the-top-50-ecommerce-sites-heres-what-we-learned  )

Olyan jellemzőket és praktikákat figyeltek meg, amelyekből érdemes tanulni, és amelyek segítségével a saját oldalad is jobbá teheted.

1. Kezdőlap

A kezdőlap valószínűleg az egyik legfontosabb része az oldaladnak. Általában ez a leglátogatottabb oldal, és ide érkezik a legtöbb látogató, mielőtt mélyebbre ásnák magukat az oldalon. A nagyszerű főoldal nem csak jó értékesítési eszköz, hanem virtuális kirakat is. Wes Asbell, a cikk szerzője szerint egy átlagos felhasználó 15 másodpercen belül döntést hoz az oldallal kapcsolatban, attól kezdve, hogy megnyitotta, ezért nagyon fontos, hogy a kezdőlapot nagyon jól összerakd.

Az 50 legjobb e-kereskedelmi oldal csapatnyi emberrel dolgozik, akik alaposan megvizsgálják, és újra és újra tesztelik, hogy mi működik egy kezdőlapon, és mi nem, így sokat lehet tanulni tőlük. (A tanulás és az önfejlesztés pedig elengedhetetlen ahhoz, hogy sikeres vállalkozó legyél. (link a tulajdonságos bejegyzésre)

  • A középpontban legyen egy nagy promóció vagy egy slideshow. A legtöbb oldalon egy nagyon letisztult, nagy kép vagy slider  fogadja a látogatót a főoldalon. Ezek az elemek nagyon vonzzák a tekintetet, jellemzőek az oldalra, és terméket vagy termékkategóriát hirdetnek.
  • A főoldalon is vannak termékek.  A termékkiemelés a főoldalon az egyik legjobb konverziónövelő praktika, tehát nem túl nagy meglepetés, hogy az 50 legnagyobb oldal is élt ezzel a lehetőséggel.
  • Lista helyett rácsosan rendezik a kategóriákat. A termékkiemelésen kívül közös elem volt, hogy rácsos elrendezésben, különböző blokkokba rendezték a népszerű kategóriákat. Az ilyen elemek vizuálisan nagyon vonzóak voltak, olyan életérzést bemutató képekkel kiegészítve, amelyek a kategóriára utalnak. 

2. Oldalnavigáció

A navigáció a legfőbb mód, hogy a vásárlók eljussanak a termékekhez az oldalon. A navigációnak fontos szerepe van az eladások sikerében is. Amit a vásárló nem talál, azt nem tudja megvenni.

A legjobb megoldások:

  • A navigáció legyen érthető és rendezett. A legjobb oldalak megvizsgálták, hogyan vásárolnak az ügyfeleik, és az eredmények ismeretében alakították ki a kategóriákat és az elrendezést.
  • Lenyíló menüket használnak a jobb felhasználói élmények érdekében. A legtöbb oldal olyan kevés főkategóriát hozott létre, amennyire csak lehetséges, és ezeken belül lenyíló alkategóriákat hoztak létre a további felfedezéshez.
  • A keresés fontos. Talán nem meglepő, hogy az összes oldalon volt beépített kereső. Kötelező.


3. Megjelenés mobil eszközön


Mivel egyre többen vásárolnak mobileszközökről, ezért a mobilos megjelenés biztosítása kötelező. A mobilos megjelenés mindenre hatással van a felhasználói élménytől a konverzión át a SEO-ig.

Természetesen az összes oldal rendelkezett mobilbarát oldallal. Mindegyikük fontos igazításokat eszközölt, hogy fejlesszék a mobilos vásárlás élményét.

A vizsgálat eredménye:

  • Egyszerű megjelenés mobil eszközön. Ahhoz, hogy a mobil eszközök kisebb kijelzőjéhez alkalmazkodjon az oldal, néhány dolgot eltávolítottak az oldalaik asztali verziójáról. Ez egyszerűbb, könnyebb vásárláshoz vezet.
  • A navigáció optimalizálása mobil eszközre. Közös vonás volt, hogy a navigációs sávot egyetlen menüpontra csökkentették. A tanulmányban Wes hamburger menünek nevezi azt a kis, három vízszintes vonalból álló ikont, amire ha rákattintunk, több menüsor is előjön, hogy több tartalomhoz juthassunk.

Annyival kiegészítenénk az eredeti cikket, hogy ma már egyre több olyan sablon van, amely lehetőséget ad a letisztult mobilos megjelenésre is, anélkül, hogy külön állítgatni kellene, hogy mi legyen látható mobilon, mi tableten, és mi az asztali gépen. A Corin rendszere is kínál ilyen kialakítású, úgynevezett reszponzív oldalsablonokat.

Zárásként Wes Asbell megerősíti, hogy érdemes tanulni a nagyobb és sikeresebb cégektől, és a legjobb megoldásaikat a saját oldalainkon is alkalmazni. Ahogyan fontosnak tartja azt is, amivel csak egyet lehet érteni, hogy az oldal kialakításánál figyelembe kell venni a saját vásárlóink szokásait és igényeit is.

Tags:
  • sikeres webáruház
Share this entry
Contentman
  • @Contentman

There is no author description yet.

You might also like
Previous Next
  • 2025-01-23
  • By CorinCloud
  • No Comments

Automata termék-, és akár rendelés szinkron

  • 2024-10-03
  • By CorinCloud
  • No Comments

WooCommerce vs. CorinWebshop

  • 2024-10-01
  • By CorinCloud
  • No Comments

50% kedvezmény a kiárusítás, kiemelt kampányok funkcióra

  • 2024-09-23
  • By qsadmin
  • No Comments

Hogyan növeld a bevételedet hatékony címsorral

Kategóriák
  • bérelhető webáruház
  • bérelhető webshop
  • Egyéb
  • facebook marketing
  • közösségi marketing
  • marketing
  • önfejlesztés
  • online értékesítés
  • online hirdetések
  • online marketing
  • remarketing
  • termékoldal
  • vásárlás ösztönzés
  • webáruház
  • webáruház stílus
  • webáruház üzemeltetés
  • webdizájn
  • webshop
Facebook
Facebook
Ügyfélszolgálat

office@quickstudiogroup.com
Mobil: +36-30-218-3519

  • Kapcsolat »
  • Youtube csatorna »
  • Állások »
  • Partnerprogram »
  • CloudSource »
Legutóbbi bejegyzések
  • Automata termék-, és akár rendelés szinkron 2025-01-23
  • WooCommerce vs. CorinWebshop 2024-10-03
  • 50% kedvezmény a kiárusítás, kiemelt kampányok funkcióra 2024-10-01
Támogatás, szolgáltatások:
  • Indítás előtti segítségek »
  • E-bookok »
  • Egyedi design igénylése »
  • Rendszeroktatások »
  • Marketing funkció javaslat
  • Funkció javaslataid »
  • Hibajelentés, észrevétel »
  • Új fejlesztés kérése »
  • …
  • Üzleti közösség
  • Egyedi webáruház fejlesztés

© Copyright 2015. All Rights Reserved | Az oldalon található teljes tartalom csak a tulajdonos engedélyével és a forrás megjelölésével használható fel. Keress bennünket bátran, ha megoldást keresel ezekre: webshop készítés, webáruház nyitása, webáruház indítása, webshop indítása